اطلاعیه نحوه تکمیل اطلاعات پذیرفته شدگان جدید (ورودی مهر 98) و راهنمای مراحل ثبت نام

اطلاعیه نحوه تکمیل اطلاعات پذیرفته شدگان جدید (ورودی مهر 98) و راهنمای مراحل ثبت نام

روابط عمومی دانشگاه در اطلاعیه ای مراحل هفت گانه ثبت نام حضوری و نحوه ثبت اطلاعات غیرحضوری پذیرفته شدگان ورودی مهر 98 را منتشر کرد.


در تاریخ ۱۳۹۸/۶/۳۱ ساعت ۱۵:۲۹:۳۸ اطلاعیه های مهم



پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته و پذیرفته شدگان کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و کارشناسی ناپیوسته که تاکنون تشکیل پرونده ندادهاند از روز یکشنبه مورخ ۳۱ شهریورماه می بایست مراحل زیر را انجام دهند: 

1- مراجعه به سامانه آموزش در همین سایت (اینجا کلیک کنید) و انجام مراحل تکمیل اطلاعات فردی و تحصیلی و نیز بارگذاری تصویر مدارک شناسایی و تحصیلی طبق توضیحات مندرج در سامانه آموزش قسمت ثبت نام دانشجویان جدیدالورود و اخذ شماره دانشجویی از سایت. پذیرفته شدگان فایل راهنمای پائین صفحه را دانلود و مطالعه کنند.

2- پذیرفته شدگانی که فاقد اصل مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی هستند می بایست  اقدام به ارائه سفته و یا چک بانکی (صیاد) به امور مالی دانشگاه نماید. میزان سفته یا چک برای مقطع کاردانی و کارشناسی مبلغ 20.000.000 ریال و کارشناسی ارشد 50.000.000 ریال می باشد. چک بانکی حتماً باید در وجه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر و بدون خط خوردگی باشد. 

3- پذیرفته شدگان مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته باید قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه به یکی از دفاتر پیشخوان دولت در شاهین شهر یا اصفهان مراجعه و درخواست تائیدیه تحصیلی نمایند. در هنگام تشکیل پرونده، آموزش دانشگاه رسید تائیدیه تحصیلی را از دانشجو اخذ خواهد نمود.

پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته (فوق دیپلم به لیسانس) نیازی به ارائه رسید تائیدیه تحصیلی ندارند و دانشگاه خود اقدام به ارسال نامه درخواست تائیدیه تحصیلی از دانشگاه محل تحصیل مقطع کاردانی خواهد نمود.

آدرس دفتر پیشخوان دولت در شاهین‌شهر: خیابان فردوسی ابتدای فرعی 1 غربی و یا اداره پست شاهین شهر نبش خیابان سعدی جنوبی می باشد. 

4- پس از تکمیل اطلاعات در سایت دانشگاه، مراجعه حضوری به همراه مدارک لازم (اینجا را بخوانید) به اداره آموزش دانشگاه به منظور تشکیل پرونده و انجام مراحل هفتگانه ثبت نام مراجعه نمائید. طبق فایل راهنمای ثبت نام که در پائین همین صفحه قرار گرفته است.

5- پذیرفته شدگان مشمول خدمت نظام وظیفه باید پس از تهیه فرمهای ثبت نام از انتشارات و انجام احراز هویت به آقای عمادی مدیر آموزش دانشگاه مراجعه نمایند و نامه درخواست معافیت تحصیلی را اخذ نمایند. پس از آن باید به دفتر ریاست یا یکی از معاونان دانشگاه مراجعه و امضاء نامه را گرفته و در نهایت به دبیرخانه واقع در طبقه سوم مراجعه و نامه را شماره و مهر شده تحویل گیرند. پس از آن باید به دفتر پلیس+10 در شاهین شهر خیابان حافظ شمالی ابتدای فرعی 1 شرقی مراجعه و جوابیه آن را اخذ نموده و به آموزش دانشگاه تحویل نمایند و بقیه مراحل را نیز انجام دهد. 

مهلت تشکیل پرونده (مراجعه حضوری) تا پایان هفته جاری می باشد. 

 

دانلود فایل راهنمای ثبت اطلاعات در سامانه آموزش (ویژه دانشجویان جدیدالورود)

دانلود فایل راهنمای مراحل هفت گانه ثبت نام حضوری در دانشگاه